Snart är det äntligen dags för en helg tillsammans på Sundsviksgården! En helg där vi får umgås med nya och gamla vänner, koppla av och delta i olika aktiviteter.Vi samlas även omkring bibelordet, lovsången och delar nattvard tillsammans.Vi startar på fredagen med drop-in och incheckning samt mackfika från eftermiddag/kvällstid (exakta tider kommer senare till de som anmält sig).

Lördagen och söndagen innehåller aktiviteter för både kropp och själ och avslutas med en riktig festkväll följt av lovsång och nattvard. Vi avslutar på söndagen efter lunch och hjälps därefter åt med den sista städningen innan vi beger oss hemåt igen.
Helgen riktar sig både till dig som är medlem i församlingen och till dig som är intresserad av att lära känna församlingen.

Anmälan och betalning senast den 9 september.

Praktisk information

Boende: På Sundsviksgården finns ett antal rum med olika antal bäddar, några med egen toalett och några i en byggnad med gemensamma toaletter. Det finns ytterligare gemensamma toaletter på gården. När du anmäler dig skriver du om du delar rum med någon särskild. Kom ihåg att ta med egna sängkläder. Täcken och kuddar finns i varje rum.
Du kan även välja om du bor i egen husvagn/husbil eller tält.

Mat: Vi lagar och äter gemensam frukost, lunch, middag och fika. Det kommer att finnas listor med olika ”matlag”.

Pris: I priset ingår mat och logi hela helgen.
2-6 år: 100 kr
7-18 år: 350 kr
Vuxen: 680 kr
Familjepris: 1600 kr

Betalningen sker via Swish 123 602 56 47 eller bankgiro 5112-0798. Om du betalar för en eller två personer, märk betalningen: ”Sundsvik24 Förnamn Efternamn”. Om du betalar för en familj, märk betalningen: ”Sundsvik24 familjen Efternamn”.
Vid sjukdom eller andra hinder återbetalas delar av avgiften.

Transport: Ange i din anmälan om du inte har möjlighet att ta dig till Sundsviksgården på egen hand, så ordnar vi samåkning åt dig. Du kommer att få information om vem du ska åka med.

Vad är Sundsviksgården?

Sundsviksgården är en kursgård i kristen regi. Gården är vackert belägen, nära Uddevalla, vid havet med utsikt över Byfjorden. Den ligger precis vid havsstranden och det skapar en atmosfär av lugn och ro. Samtidigt ger vattnet, stranden, gräsytorna och skogen möjlighet till massor av aktivitet och lek.

Hitta till Sundsviksgården

Har du frågor eller funderingar? Kontakta oss gärna.

Erik Hallåsen
Pastor och föreståndare